leker elektriker

I min lilla husbil är kablar dragna lite hur som helst och det ser för jävligt ut. Jag kan inte fixa allt nu och göra de fint för då skulle jag behöva slita ut allt från bilen och bara bygga nytt. Så jag gör det lilla jag kan.
Det var så här det såg ut innan jag började att fixa. Det är en vattenpump inkopplad som jag inte använder så mitt första elektrikeruppdrag är att koppla bort den helt enkelt.
Nu har jag plockat bort den gammla och skarvat ihop de som ska vara kvar. Mitt första egna eluppdrag är nu avklarat. Måste kanske erkänna och jag ringde till min far och frågade hur jag skulle använda den här skarvskon. Oftast är det logiskt och det var det den här gången också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0