underbara Ånge

Igår fortsatte jag att bygga lite grann. sågade fram sängbitarna. Tanken var att jag skulle vara klar den här veckan med sängen. Allt såg ljust ut, tills jag gick in på posten för att kolla när min byrå som ska dtå under sängen befann sig. Jag har beställt ikeas Rask för ett antal dagar sen. den skulle egentligen kommit fram igår torsdag. Det är den inte. För den är i Ånge! Alla som någon gång har beställt ett paket hit upp vet vad det innebär! Paketet kommer nu ligga i Ånge MINST tre dagar!
Finns inte tid att gråta floder över den härliga leveranstiden som snart har nått två veckor. Istället har jag tänkt bege mig till Lakkapää och köpa lite fin färg att måla med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0