En flygande tid!

Dåligt att jag inte skriver oftare men det finns som inte riktigt tid att hinna med att uppdatera en blogg och samtidigt ha internet. Nu är jag och jenny i sankt anton. Vi kom igårkväll efter en överraskning som misslyckads totalt. Jenny skulle hälsa på en gammal vän i parken i silvretta men när vi kommer upp på berget visar det sig att vi är på fel berg och att snubben inte ens är där. Så vi styrde nosen mot sankt anton. Hittade en parkering där vi egentligen inte får stå men vi orkade inte leta. Vi drog på oss jeans, träffade jennys polare och drack varsin öl. Idag på morgon var det mulet ute så vi tog oss en välbehövlig sovmorgon. Upptäckte att vi fått en P-varning. Det blir att ställa oss på kyrkogården sen. Där kan vi nog stå i lugn och ro utsn en massa P-vakter. Nu sitter vi på ett hotell och dricker lite kaffe. Känns lite tungt att lämna engelberg. Mysigt och litet ställe. Så imorgon blir det att pumpa lite puder på alla dessa berg och då kanske jag sitter i klistret igen. Och Mats visst drar jag några svängar för dig också. Kanske jag åker till portugal ska du lära mig surfa då? Kom igen. Och förresten bussen rullar på fint nu. Det lyser och funkar fint. Måste återigen lösa mitt gasolproblem igen här i österrike.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0