En vanlig dag i Innsbruck

Började med att gå på toan när jag vaknade vid halv nio tiden.
Det här är utsikten jag har på dass. Kan som inte riktigt klaga på vyn.
Efter att jag gjort mina behov hoppade jag på bussen i förhoppning om att Dimva skulle få följa med på zoo, det fick hon inte så då tog vi nästa buss och åkte till Burton Store.
Här var Dimva en mindre lycklig hund. Hon gillade inte alls deras fina trägolv. Hur som så hälsade vi på en nyfunnen vän som jobbar här. Det var ungefär här som hela dagen smälte samman. Fort hoppa på nästa buss. Strunta i att betala, jag är ju bara en dum turist och kan ingen tyska. Funkar varje gång.
'
Hem och byta om till lite snowbardkläder och känna peppet. Jag Matti och Tina åkte till en närliggande anläggning. Vi åkte i parken, skogen och pisten. Hoppade över staket, kröp under och var olagliga. Favvorundan bestod av:Första en sväng i parken, Åka på en box, fifty fifty på ett bord och en liten qauterpipe med ett rör längst upp. Kan inte påstå att jag såg speciellt cool ut men den dagen kanske kommer. Sen i pisten där switch gällde, ut  skogen Jibba lite på små snöhögar. Sätta 180, krypa under staket och tillbaka till liften.
Efter bortdomnade fötter, en höftsmäll och många "woho"-utrop styrdes kosan mot mitt första yogapass!
att fatta vad instruktören säger är väl för mesar! Jag drog igång med en tyskalektion i samma veva. Med andra ord fattade jag inte ett dugg om hur jag skulle andas. kanske missade hela poängen då. Men tror jag greppade en hel del. Hade som tur var en tolk och en massa andra människor att snegla på. Nu är det sova som nalkas. Imorgon blir det långpromenad med Dimva, kanske längd och på kvällen blir det brädåkning.

Kommentarer
Postat av: Tess

Hej du världens bästaste minsta syster!

Det verkar ju inte gå någon nöd på er två tjejer... Gooood!!

Så glad att du verkar ha det så gött nu! Tänker på er!

Puss och god natt! Love <3



(stolt stora syrra)

2012-03-01 @ 00:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0