Inaktiv men sjukligt aktiv

Jag lever. Och är ännu i sverige, till och med i hallsberg! Men imorgon rullar jag mot gbg. Under de här dagarna jag varit hemma har jag njutit av min goda familjs sällskap och självklart fixat med bussen. Nu är batterierna ihopkopplade så båda laddas på generatorn. Termostaten är byt, draperiet sytt, extra isolering på plats, skruvat upp brandvarnare, takbox eller bakbox ditbultad, cigguttag monterad, krokar skruvade, lösning med reservhjul fattad, isat lös min vattenpump. Det har hänt en hel del med andra ord och det är anledningen till min aktiva inaktivitet. Imorgon ska ett elastiskt snöre upp (hålla hängda saker stilla) . Reservhjulet spännas fast. Tvätta golvet. Sen sticker jag. Stannar en natt hos malin och sen blir det hej då sverige. Vi ses till våren. Och vi ses på min blivande aktiva blogg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0