pirr i magen

Det har avrit ganska lugnt, fram tills nu! precis nu. lockan börjar bli så mycket att det är dags att lämna min ttrygghet här i Malin och Andrés lya. När jag är framme i Trelleborg där min färja går från är jag helt själv! Har ju ändå haft den här tryggheten och delmålen hemma i vårt avlånga land men nu! Nu är det på rikigt. Men jag tror att pappersarbete och tråkigheter är fixade. behöver byta två lampor på min buss. ena lycktan gick för mig på vägen till gbg. hoppas bara att det är lampan som brunit, men jag hade inte blivit ett dugg förvånad om det är något annat som gått snett. Problem med min husbil är det hela tiden och elen framförallt.
Men lite lite mer tid i en trygg miljö. Ringde en gammal domarkollega och skolkamrat för två timmar sen. Alex som han heter pluggar någon teaterlinje nera i skåne som jag råkade ringa och väcka imorse. Så det blir en sväng förbi honom på en välbehövlig kopp kaffe. kul snubben visste ine vem jag var först. haha. Roligt att kunna överraska. Näe nu blir det mest en massa svammel för att jag inte ska behöva ta steget ut i bilen och lämna tryggheten. men det är det här jag har kämpat för. Nu slår jag igen min dator, lägger den i ryggsäcken. sätter på dimva halsbandet och styr mina steg med den blå faran.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Så du har kommit till Sveriges framsida:) kul, och hemmet höll; nu e det bara att köra vidare, den blå bussen e nog odödlig:) klart jag fixar en rem om du behöver, lr något annat; det e bara att skicka en röksignal så sänder jag vad du behöver till slutet av regnbågen;) lycka till utanför dem svenska gränserna, wow jag önskar jag också var på en sådan resa. Jag ska fortsätta följa din resa genom bloggen, det blir riktigt spännande;) Mmm Magnus

2012-02-08 @ 20:43:58
Postat av: Victoria

Du vet, när jag var hos er och fikade, så pratade vi ju om att jag aldrig möter honom nånstans, mer än nån enstaka gång på systemet. Men idag mötte jag honom på Ica. Vi skrattade lite åt det :)

2012-02-09 @ 01:04:23
URL: http://vixxxxi.blogg.se/
Postat av: Victoria

Ja, jag menade din pappa såklart. Det framkom inte riktigt i det jag skrev, så nu kanske du fick något att fundera på en liten stund ;)



Ta det lugnt på resan! :)

2012-02-09 @ 01:06:05
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0