smyger in i villa området.

Finns kanske inte så mycket mer att säga såhär en lördagmorgon. Sitter i ett villa område som heter penzendorf
Jag har som tidigarenämt fel på mitt ena lyse, säkringarna blir jättevarma och där av står jag här mitt i smeten. Åkte runt här i villakvarteret och letade upplåst wifi. Jag fann det. full teking, måste stå exakt utanför ägaren av det internet jag snyltar på. Men det är för en god sak. Tillbringade hela kvällen med att pratar med pappa och försöka hitta mitt problem. Kan vara jordfel, kan också vara ett relä som är paj. Så nu på morgonen har jag gått igenom alla kablar från relät och försökt lokalisera var dem kommer ifrån. Så nu sitter jag och väntar att pappa ska äta klart sin frukost hemma i hallsberg och så ska vi gå igenom det jag har kommit fram till. Som tur är kan jag köra utan halvljus båda i Tyskland, Schwiez och Österrike. men nu skriver min far.. vi hörs

Kommentarer
Postat av: Emil

Skulle gissa på jordfel, bara börja leta :)

2012-02-11 @ 10:20:25
Postat av: Pappa

Måste bara kommentera, tror att vi lokaliserade att det är fel på säkringshållaren, det finns inbyggd förgrening för både hel- och halvljus, just den överbryggningen verkar dålig, tyvärr för både hel och halv.

Men Jenny som ska träffa Sabina i morgon i Zürich har med sig delar från Clas Ohlson så Sabina kan fixa lyset.

2012-02-11 @ 19:01:52
Postat av: Victoria

Du kan ju koppla in telefonen i datorn och använda den som mobilt internet, men det kanske blir dyrt :/

2012-02-13 @ 00:43:57
URL: http://vixxxxi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0