Dimva lever i mat och kärleksfabriken

I början var jag lite orolig hur Dimva skulle ta det här med hela resan. Men nu har jag slutat oroa mig. Hon verkar som njuta hela tiden. träffar nya människor hela tiden som överöser henne med kärlek och mat.
Här är jag och Dimva hos Jenny och syr överdrag till våran bädd. Hon tar det ganska chill i soffan och håller koll på läget. Tror hon förbereder sig för en fin längsskidtur med Zelda.
Min säng är Dimvas säng och Dimvas säng är Jennys säng. Vänner delar!! Så här ligger Dimva och Jenny och myser lite i husbilen. Vet inte riktigt vem som är mest nöjd, men jag tror det är Jenny.
I Engelberg gick vi ut och åt en superfin pizza. Efteråt gick vi och satte oss i en annan del av restaurangen och tog oss varsin känd KaffeNils. (hemligt recept) Dimva var mest sugen på grädden så vi lade lite på hennes nos, lutade oss tillbaka och böra njöt.
I sankt.Anton Var Dimva ute på några fina promenader. Här säger vi tre hejdå till Johanna som jag vet nu har slängt sina krykor åt skogen. Så Dimva längtar nog lite tillbaka till Sankt.Anton för att hälsa på tjejligan och sin nyfunne hundvän Malolo. Så kanske måste jag lyssna på min hund och vända tillbaka hit i innan sverige och Björkliden nalkas.
Första dagen i innsbruck tod vi en fin promenad i stan. vi svängde in i en butik med Femikläder. Dimva fick följa med in och hon fick den finaste skålen. Självklart fick hon lite frolicsnacks till vattnet.
Jag jenny och Dimva drog en promenad i stan och kollade in floden Inns som går genom staden.
**
Som en liten summering av Dimva är hon med och hänger mest hela tiden. dock inte i backen men man kan ju inte alltid vara med. Det fina med Europa är att Hon alltid är välkommen och alla här älskar hundar. Så hon får ofta något gott att tugga på när vi är ut. Senast igår var både pizza och Skinka på hennes meny. Finns även en fin park här i Innsbruck där vi brukar gå. jag går och nynnar på lite låtar och hon jagar lite fåglar. Hon kan nog knappt få det bättre.

Kommentarer
Postat av: John

Shit vilken schysst resa du håller på med! Är mäkta imponerad (: Har du haft tankar om att någon gång köra igenom Mellanöstern eller Afrika?

2012-02-28 @ 18:13:04
Postat av: Bina

jo man tackar. Jag har itne tänkt åka där igenom dem närmsta åren i alla fall. Då måste hunden min sitta i karaktän så det får vänta tills hennes tid är förbi i sådana fall. men det hade säkert varit kul.

2012-02-29 @ 00:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0