Håll hjultummarna

Sitter just nu på mekonomen och håller tummarna för att hjulinställningen skall gå att genomföra. Lilla huset har varit i luften en gång så jag tror inte att liften är för liten i alla fall. Jag har snart inget blod kvar i tummarna!
Efter gårdagens obehagliga händelse på tidig kväll. Körde jag senare fram bussen, bort från motorstolpen. Jag bäddade ut sängen, hjälpte Dimva upp och kröp under täcket. Hela 17 grader hade jag hela natten. Så hemma i hallsberg blir det att sätta lite smart isolering i dörrar och tak.
Kvart över fyra vaknade jag av att plogbilen plogade runt min bil, han var då morgonpigg. Men jag tvekade inte, rättade till täcket, burrade in ansiktet i Dimvas päls och somnade om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0