Liknar ett hem, Mitt hem!

Det som är fixat:
*sängen är upphöjd
*byrå inställd
*diskbänk förlängd
*madrass tillskärd för anpassning till säng
*spindelledsTappen är bytt
*nya bromscylindrar till bromstrummorna
*Nya bromsbelägg
*Bränsleslangar bytta
*förgasarfot bytt
*bytt olja
*fungerande tuta
*fungerande fläkt
*kopplat om elen så att parkeringslampor fungerar
*stereo inkopplad
Det som är kvar:
*byta packbox bakaxel och rullagret
*Sätta en takbox på bakdörren
*sy madrassöverdrag
Packboxen tar jag någon gång. Men takboxen måste jag fixa snarast. Tänkte ha brädan där inne så om någon vet en takbox i närheten av Kirunaområdet så hör gärna av er. Madrasskyden kommer jag sy i Gällivare och där finns Dagny till förfogande som ska lära mig allt om hennes symaskin och tyger.
hänger ett skynke för till hytten

Kommentarer
Postat av: Pappa

Jisses vad duktig du är, konstigt att du måste lära dig sy? Meka och leka elektriker tycks gå bra, men SY, var var du när mamma höll på som mest? Var du bara för liten:-) ?

2012-01-08 @ 01:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0