Och så var det där med el igen!

Suck!
Det var ju det här med bekvämligheter som en fungerande stereo till exempel. Så halvsex for jag iväg till clas ohlson för att se om det fanns någon stereo med AUX-ingång så att min nyinskaffade Iphone kan agera musikväxlare. Så jag tog min Kissekattvolvo som är till salu till rätt person och åkte mot classe. Åkte tillbaka med ett fynd och så började ju det här med kablar och grejor. Men det är nog ganksa logiskt ändå två kablar till en högtalare, en jord och en pluskabel. så efter lite klurande strömmade musik ut från mina högtalare som jag innan trodde behövde bytas ut men som nu visade vara helt funktionellt. Känns skönt att efter alla problem med att hitta rätt delar som kan vissa saker lösa sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0