Brädvännen

Dag två i Laax. Jag bestämde mig direkt för att bara åka bräda halva dagen, dels för att det blir billigare och dels för att jag skulle åka själv ändå. Så jag Och Dimva tog oss en promenad upp mot anläggningsområdet för att kolla runt lite grann. Vi satte oss i solen och kollade runt lite. Först kom en svensk mamma med sin sin och klappade Dimva. Jag försökte få dem att stanna men de var tvugna att gå. Hopp! Lite senare kom det fram en tjej som ville att jag skulle köra runt i en Mini cooper i 1 1/2 timme. Jag tackade nej det till med började ställa en massa frågor. Jag gjorde ALLT för att hon INTE skulle gå! Tur var det för det kan fram en snubbe och började prata med henne lite grann och efter en liten stund kunde jag slinka in i samtalet. Det visade sig att han volentärarbetade för Burton European open och skulle åka bräda klockan tolv. Jag nappade direkt och frågade om jag fick följa. Det fick jag. Så jag slapp åka bräda själv och det blev en massa hopp och lek i parken hela eftermiddagen! Sen var det sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0