Parkåkning och tågfärjor förgyller vardagen

Chris, snubben som jag av en slump stötte ihop med tack vara en bil  (mini cooper) Beslutade igår att vi skulle ut och åka bräda idag. Och den här dagen har jag nog aldrig lärt mig så mycket som jag gjorde idag. Helvete jag har ju lite balans ändå. Jag  har åkt på boxar, hoppat högt, åkt i en gigantisk pipe (inte över kanten), gjort små 180, åkt en massa switch... Listan kan bli hr lång som helst. Men det bästa är att jag gjorde allt och det kändes så grymt! Efetr en grym åkdag fick jag låna duschen hos chris och hans polare på deras hotellrum ocjh det var fint att duscha!
jag packade in allt i bilen gjorde i ordning och ställde in GPS:en på Andermatt. Lita ALDRIG på en GPS. För nu står jag här,  2 mil från Andermatt och väntar på att en tågfärja ska ta mig dit. Japp en tågfärja! Men problemet är att min buss troligen är för hög(får max vara 2,5 min är 2,7) så jag vet inte ens om jag kan åka. Det finns såklart en väg till som tar två timma  att köra (3,5 h för mig) men den är stängd under natten på grund av lavinrisk. det finns också en tredje väg och den är tillbaka hela vägen och ska ta 3 h att köra (5 h för mig). Sp hur fick jag reda på allt detta? Jo jag knakade på närmsta dörr om hur allt det här fungerade och de gav mig all information. Ett mycket trevligt par. Så just nu står jag untanför deras hus och fick lösenordet till deras internet. jag frågade lite försiktigt om jag kunde få låna det. De var först tveksamma och lite rädda att jag skulle surfa runt på mindre "fina" sidor. Men jag lovade att jag endast skulle gå ut på facebook och mejlen föratt kunna kontakta min familj. Så här står jag nu! Regnet öser ner över busstaket och mest troligt måste jag vända nosen tillbaka igen.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den där rackarns gps:n! Hiva den åt fanders!

2012-03-05 @ 12:00:56
URL: http://femipleasure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0