En sista dans

Sista kvällen!
 
Sara: Jag vill hellre ha en irish Coffee istället för en flamberad banan för då sover man gott också!
Jag: På en Irish? Den innehåller ju kaffe!?
Sara: Men det är ju 80% wiskey, 15% kaffe och 5% grädde!
Jag: Ja okej då!
 
Snubbe som hänger vid ingången: Magina?
Bina: Öhh??
Sara: No!
 
Sara: Jag ångar att jag lärde dig spanska!
Jag: Varför jag kan både beställa café con leche och douz cervesas, grande!
Sara: Ja just därför! Det är du som tar hand om mig imorgon på planet!
 
På väg hem från karaokebaren så dansade vi lite grundsteg i balett och aerobics...
Snubbe: you...... Någonting
Vi: Noooo.... hahahahaha.
still dancing!
 
Please wait... i 10 minuter...
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0