Jackan jag verkligen vill ha

Nu har jag gjort det igen!
 
I början av det här året såg jag den mest fantastiska jackan som någon någonsin tillverkat!
 
Burton restridted true black chilcat.
 
Men eftersom jag då var väldigt snål och tvekade om det verkligen var värt det!
Det slutade med att jag köpte jackan i XL herrmodell. den var som ett tält på mig! 
Det slutade med att jag satte sax och nål i den
 
Mina syskills var inte de bästa så det blev ganska kasst faktiskt. 
 
Så nu när jag egentligen borde sova så bläddrade jag igenom dessa herrjackorpå blå tomaten och fann den!
Inte samma färg men samma mönster.
Världens snyggaste jacka till salu igen!! Som jag letade i höstas!
 
 
Ett problem bara... XS...
Det skiter jag i! Jag få i sådana fall anlita en sömerska som kan skarva ihop de två snyggaste jackorna i världen till en som passar mig. 
Tänker inte göra om samma misstag och vänta ut tiden, jackan är beställd!
 
Upp om 4,5 timmar, sov gott!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0