Upprustning med husvagn

Idag hämtade jag min första husvagn!
Står redo utanför garaget för lite "ompyssling".
Det är en smålandia som har ställt upp i vått och torrt (mer vått). 
 
Det blir en total renovering (demolering) av skönheten.
 
Jag har tänkt mig att "upprustningen" ska ske på detta sätt:
  • Skruva loss skåpluckor, speglar och andra små lås och detaljer.
  • Plocka in madrasserna för omvandling ex: Hundbädd
  • Skruva bort fönster och taklucka. 
  • Testa hållbarheten i väggarna.
  • Göra mitt bästa för källsorteringen
  • Köra till tippen.
  • Köra tillbaka chassit!
Efter det kommer min fina smålandia återgå till moder natur och bli vackrare än den någosin varit!
 
 
Min husvagn står och skinner i åskmullret
 
 
Vackra skåpluckor som kommer sitta i min husbil
 
 
Allt vackert har "skönhetsfel"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0