Gör om gör rätt

Tillbaka till bussen, och det ser för jävligt ut!
Isoleringsplattan som jag satte på plats igår hade som misstänkt för lite stöd så den stack ut för mycket. 
Gör om Gör rätt
Så det vara bara att börja morgonen med backjobb.
skrapa bort det gamla fogskummet. SUUUCK!
På med det nya och nu använder jag duschstänger som mothåll istället.
Funkar mycket bättre, men till nästa ska jag också sätte en platta så trycket mot isoleringen skall bli på en större yta. 
 
Måste bara tillägga att min nya lilla "leksak" är fantastisk.. Den skär som om det vore smör i solken!
 
Men efter att ha hållt på i några timmar och mitt tålamod började ta slut kom jag fram till slutsatsen att det är bättre att äta lite så att jag inte gör några dumma misstag i all hast, så kul är inte backjobb. Så hem och ät!
Det blev mozarella och tomat till förrätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0