Min Färgfyllda planlösning

Fortsätter med isoleringen.
Känns som det aldrig kommer ta slut. 
I min trötthet på den gråskaliga isoleringen
så ägnade jag kvällen åt att göra en färgsprackande illustrerad planlösning.
Tyvärr vet jag inte var discokulan ska hängas ännu, så för tillfället får vi lov att vänta med den
 
 
 
OBS
Klicka på bilden för större
 Första bilden visar när sängen inte är utbäddad
När den bäddas ut så är det plywoodskivor som på denna bild ligger under madrassen som kommer dras ut.
 
Här är sängen utbäddad och det finns plats för mig, Dagny och Dimva!
Eller kanske mig, du och Dimva?
Eller mig, du, du, du och Dimva på golvet?
 
 
Entrén är i den högra bakdörren (Båda går att öppna).
Så på bilden står du och tittar in genom dörren. 
 
Det är såhär i stort jag har tänkt att det ska bli.
Utrymme för fler personer
 
Mer sällskap åt folket!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0