Misstag, glasögon och duschstänger

Nu! 
Nu börjar det falla på plats. Efter mycket fel, suckar och irritation. Så nu vet jag hur jag ska gå till väga. 
 
En mycket bra sätt att lägga upp ett arbete på är att ta ett litet område i taget och göra alla moment. Då blir alla problemen samlade och det blir mindre jobb för att rätta till dem. 
 
Har börjat foga dit markisoleringen nu. Här gör jag såklart fel också. Måste fixa ett bättre mothåll än burkar, silvertejp och en kvast. Tänkte att jag skulle köpa mig duschstänger. Blir och kolla på Ö&B senare.
 
En väldigt bra grej med husbilsbygget och fint väder är att hundarna får ligga ute hela dagen och mysa i finvädret.. 
Dock verkar Dimva vilja att vi ska hitta på något annat. Som att jaga harar i skogen! Men det tycker jag känns onödigt då haren hon jagar mest troligt kommer springa åt ett håll och Dimva det andra. Dags att skaffa glasögon åt tanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0