Hundrafemtioelfte gången gäller!

Vet inte rikigt hur många gånger jag tänkt att jag ska starta upp min blogg igen och några tappra försök har jag gjort. 
 
Men nu är snowboardsäsongen över för mig, inte rikigt upppackad på vinden men nästan. 
Nu när jag inte kommer åka upp till björkis var ledig minut så kommer jag stanna mer i stan och börja med mitt projekt, husbilsbygget!
   Nu är handsken kastad och jag har startat lite försiktigt.
Första takbalken har blev fogskumsfyllt i söndags. Då skedde också en massa städning av bussen invändigt. 
Nu har jag börjat fylla balkarna på ena sidan. 
Detta mina vänner kommer vara tidskrävande, modighetstestande och förgiftande. 
Nu kör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0