Blod svett och kallsupar

Äntligen!
 
Idag blev det surf!
Trodde jag skulle vara bättre än jag var. Jag var urusel!
Men Sara däremot hon stod upp först av oss och säkert mest gånger också.
Det var rikigt roligt trotts näsblod, kallsupar, salt i näsan, halsbränna och en tjugo liter sand innanför våtdräkten.
 
Jag och sara beger oss ut med våra brädor för att bli spöade av havet. 
 
PADDLE PADDLE PADDLE!!! 
Och Sara paddlar som en tok. up upp and surf!
 
Titta inga händer. (självklart har hon varit rak i ryggen på vågen också, men allt lyckades inte fångas på bild).
 
Jag förbereder mig på upphopp.
 
Två stycken otroligt lyckliga semesterpinglor som hämtar andan i två sekunder. 
 
JIPPIE!! Jag står upp! Jag gjorde det!
 
Eller så gjorde jag det inte. Många vurpor blev det. 
 
Det här var grymt kul och dagen efter imorgon så är det dags igen. Men först så ska vi hinna klämma in lite mer äventyr. 
 
Adios
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0