En helt vanlig torsdagkväll

Kvällen igår inledes med varsin smarig drink på favorithaket. Gratis tapas serverades till dessa smakliga cocktails.
 
Lite extra alkohol i dessa än vad som serveras hemma i sverige. 
 
Efter lite mer drinkar och kaffe så hamnade vi på ett torg där det bjöds på livemusik med spansk taktkänsla. 
Där vi satt i stolarna och tittade på olika män och kvinnor vickande på höfterna med fötter utan skor. 
Mina ben ville bara dansa, hela jag satt och "dansade" i stolen jag var placerad i.
Efter lite "du vågar aldrig"-snack så gick Tobba upp på dansgolvet och jag var inte många steg efter.
 
Jag skrattar åt Tobbas Glamorösa danssteg.
 
Musiken tystande och dansfötterna försvann. Det var dags för oss att fortsätta vår barrunda till nästa hak!
Vi råkade hamna på en karaokebar. 
Om du inte visste det så ääääälskar jag att "göra bort mig" eller bara få uppmärksamhet!
Jag bläddrade igenom låtarkivet och hittade en vinnande låt: Not fair med Lilly Allen!
 
Jag rockar loss på scen!
 
Efter nån öl till så styrde vi våra vingliga steg längs torget med sikte på hotellet och vita lakan att bäda ner oss i. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0