En vattning dag.


 
Fantastiskt vad kul det kan vara med vatten!
Det blev en härlig dag som betod av att vara i vatten, gå vid vatten och titta på vatten.
 
Först kastade vi oss ut i poolen. Med kameran i högsta högg så fick jag bevis i 2D hur rolig vatten gör att man ser ut.
 
 
Första testbilden med kameran så var det mina ben som fastanade på bild. 
 
 
 
Det är kul att bada två för då kan man fota varandra och verkligen se hur dum man ser ut.
 
Så jag är jätteglad att Sara Hoppade i och "lekte" Ariel med mig. 
 
Mats var dagens badkruka! 
 
 
 
Sara Simmar låångt under vattnet.
 
Och jag fick äntligen bevisa att jag faktiskt kan stå på händer. Vad säger du nu då Kiruna Crossfit??
 
Efter att badenbad i poolen så hoppade vi på lokalbussen och for till El Cotillo och satt på stranden.
 
Det var många vågsurfare i vattnet som förgyllde utsikten. Det är otroligt vackert när solen lyser över vattnet.
 
-Det är coolt att solen rör sig så fort, nyss var den mycket högre!
-Egentligen står solen stilla och det är vi som snurrar så fort.
-Aha det är därför man känner sig snurrig idag, jag som trodde det var ölen!
 
Till slut orkade inte solen över havet och mörkret gjorde sitt intrång.
 
En magisk stämning när vi tog våra flipflop på fötterna och började bege oss mot bussen och Corralejo.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0