Nära på surfproffs!

Sara taggar för en fantastisk surfdag med en lite coolare bräda.
 
Idag var hon så grym att hon till och med surfade med brillor!
 
Med målmedvetna och proffsiga steg traskar hon mot de stora vågorna!
 
Hon spanar efter den perfekta vågen...
 
Hon ser det och tänker fånga den... Paddlar paddlar paddlar.... OCH....
 
...Det gick väl sådär... Bättre lycka nästa gång!
 
Men hur gick det för mig idag då??
 
 
Jag är redo att "hugga" i vågorna nu.
 
Precis som Sara går jag med bestämda steg ut mot vågorna.
 
Jag sitter och spanar efter min fina våg.
 
Jag har sett den och nu är det dags att paddla!
 
Och nu ställer jag mig upp!
 
Men det hände en grej....
 
 
 
Okej ärligt talat är vi inga gudabarn på surf!
Det var väl mest vatten vi såg resten av dagen. Och efter ser vi alla möjliga färger på våra kroppar.
 
Let´s surf tomorrow!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0