Ruffriders, inget att förspilla

När jag är trött blir jag glömsk, klumpig och har kortare stubin än vanligt. 
 
Natten som var sov jag hur bra som helst. 
Varvade ner med annonsbladets korsord och sedan spikmatta. 
Dimva ligger nosande bredvid mig och snarkar. 
Och jag snarkar inte!
 
Ändå har jag varit kanontrött idag. 
 
Strax innan fem då det var dags att fara på crossfitpasset, inte alls sugen på träning. Men jag tog mig i kragen.
Som veckans rutin varit så packar jag ner garagekläderna i en påse så jag direkt efter passet kan åka och dra några varv med rollern.
 
Jag tar på mig ytterkläderna, Dimva får också på sig kläder och vi går med raska steg till volvon. 
Wrroooom. tuut tut. 
 
Fantastiskt roligt pass, det vara bara att kötta!
 
Jag parkerar utanför garaget och sträcker mig efter min färdigpackade påse, men!
Finns ingen påse där!
Jag överväger att skippa målningen men va fan!
Det tar max 20 minuter. Jag får helt enkelt vara försiktig så jag inte får färg på kläderna.
 
Hur tror ni det gick?
 
En trött Sabina Med en roller dränkt i pigelingrön färg?!
 
Redan på första skivan råkar jag lägga magen i färg. 
Typiskt att jag skulle ha tränat i min fina Ruffriders t-shirt från björkissäsong -09.
Men inga tårar att förspilla.
 
TADA!
 
Nu har jag en ruffriders-garage-t-shirt.
Istället för en träna-tills-du-svimmar-t-shirt.
 
 
Ruffriders har sköna kläder!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0