Färgtussar och pälsbollar

Min älskade skabbtuss!
 
Stackars tjejen fick skabb för några veckor sedan och sedan dess har hennes päls inte varit sig lik!
Hon bygger vinterpäls men den lossnar på en gång. 
snabeldraken har varit framme varenda dag. 
Så igår fick en sig en dusch med speciallshampo. 
Pälsen, den släppte!
 
"Skabby" Inte helt nöjd att stå i duschen i en timma!
 
Efter duscehn så fanns det fortfarande päls som ville lossna!
 
Så nu ser min tjej ut precis som hon bruakr göra på sommaren.
Underullslös, smal hals och slank midja. 
Vad är hon för huskey som måste ha täcke vid nollan!
 

Lsd-tripp, hippiebuss, barnslig...
 
Målet är hippiebuss!
Det ska vara färger!
Det kommer bli discokula!
DU kommer bli glad när du är hos mig!
 
Fick färgprovshjälp av Sara idag.
Jag har haft en vision i mitt huvud som jag ville höra en åsikt på.
Vi kastade lite "färgbollar" fram och tillbaka.
Tack Sara du var till stor hjälp.
Färglada väggar blir det bästa för min hippiebuss.
 
 
Färgprover, Sara, kaffekopp och kakor gjorde att vi hittade de bästa färgerna!
 
Så hur blir det nu då? vad blir det för tokiga färger? 
Den som läser får se!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0