Mera färg åt folket

Jag är en helt vanlig tjej med helt vanliga drömmar!
 
Nu drömmer jag om mintgröna väggar och schackrutigt golv!
 
Färgen till de mesta väggarna är inhandlat. Äntligen får jag börja med det jag längtat så till: Måla!
Det är så fantastiskt att arbete med klara  "karamellfärger. Färger gör mig glad!
Att sedan få välja exakt vilka sprakande kombinationer det ska bli är fantastiskt!
 
Samtidigt som rollern rullas över plywoodskivan så nynnar jag:
subbasubba dubbadubba jobbajobba sobbasobba.
 
Det är så jag minns att vaktmästern sjung i "Ovid och hans gäng".
 
 
Grunden är lagd på två skivor och imorgon blir det mer färg. Fantastiskt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0