Det bästa ägget

När du ska limma en vinylmatta på slitplywood så ska limmet blivit klibbfritt innan mattan skall läggas på. Limmet tar ungefär 90 minuter på sig att bli klibbfritt. Så istället för att uggla i garaget så arbetar jag på ett nyårslöfte, Spela en låt på gitarr!
 
Limmet nyss påsmetat.
 
Men för att lära sig spela gitarr så måste jag ta till hönshjälp.
Inga gitarrtoner utan "Tillägget"
 
Här står det om gitarrens historia,olika taktarter och allt där mellan.
 
Sitter med "Tillägget" och farfars fina gitarr.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marcus sundberg

Hej! Snyggt jobbat med bussen! Har du funderat något på om du ska regga om den sen?

Svar: Joo jag funderar för fullt. ev kanske jag måste göra det. men jag tror jag vill, skatten blir billigare och försäkringen räknar inte mil då.
Bina

2014-03-06 @ 08:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0