En ruta för nyårslistan

Fantastiskt kul med en nyårslista!
 
Idag skakade jag handen som ett löfte!
I augusti kommer jag få bocka för en till punkt på min lista.
Som är:
Sova i tält på festival
 
Första helgen i augusti så bär det av till Näsåker och både husbil, tält och Dimva ska med. 
Kärlek, 20-årsjubeleum och klingande toner kommer infinna sig på min första riktiga festival!
URKULT Jag kommer till dig och alla mina vänner är välkomna att följa.
 
Fantastiskt kul med rutor!

Det blir svårt att hinna klart med bussen i tid och jag tror stressen över det ofärdiga hemmet är boven till mina sömnproblem! Så en ny plan har format sig i mitt huvud.
 
  • Installera värme
  • Montera fönster och taklucka
  • Byta till vinterdäck
  • Fixa låset i bakdörren
  • Besikta
  • Slänga in en madrass 
  • Bo i den
  • Sitta i solen och slippa på hyllplanen som skall monteras så småning om
Jag tar det ruta för ruta!
 
 
 
Trodde aldrig att en gummimatta skulle vara så styv och bråkig!
 
Min bobil ska spraka i färger!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0