Lite bussande med blodiga händer

"jobbskolka", bussa och träna.
Det är vad jag har gjort idag!
 
Lite att göra på jobbet och det skulle ha blivit en stressig dag om jag inte valda att åka hem från jobbet två timmar tidigare. Otroligt fint med 6 timmars arbetsdag, fatta vad mycket mer jag skulle hinna med då.  
Mer ledig tid åt folket!
 

Hur som helst. Bussen har fått målade skruvar och spacklade hål som också nu är gröna. 
Hjulhusskydden är fastskruvade. 
 
Jag är nöjd med denna "bussa"-dag. 
 
OBS 
Lägg märke till det otroligt fina taket!
 
Så här såg det ut innan jag satte tänderna i dagens arbete.
 
 
Två veckor utan socker och alkohol, hur ska det här sluta?
I Björkis kanske det blir dags att njuta en mummsig kladdkaka med ett glas rött till efterrätt!?
MEN än är jag inte i Björkliden så det är bara att fortsätta att äta bra och träna hårt!
Det är kul att se resultat, jag känner att kraften är på väg.
Men allt har sitt pris! Idag blev det uppslitna händer som kostnad.
 
Det ska härdas, svettas och lidas. Då är det bra.
Uppslitna "insida knogar" är lite överdrivet, nästa gång blir det handskar på.
Nu till den viktiga återhämtningen: SÖMN.
 
Lite blod och svett utan tårar.
 
Sov gott alla fina
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0