Stor säng rymmer fler varelser

Att endast bygga på arbetsveckorna och tro att bussen ska hinna bli klar var ett ganska stort fiasko. 
Ska Bobilen bli färdig någon gång så gäller det att bygga oftare än så. 
Men hur som, nu är det jobbvecka och faktiskt har det gått framåt snabbare än jag hoppats på. 
Jag börjar att såga fel, tänka fel och borra fel. För att sedan på den andra sidan göra allting rätt!
Jag gillar det upplägget, lär av misstag och gör inte om dem igen. 
 
Den första sidan tog 8 dagar att bygga. 
Den andra sidan har jag byggt på 4 förmidagar.
 
 
 
Försäkte starta bussen idag men den var helt död. Nu står batteriet på laddning och jag hoppas att motorn vill snurra imorgon.
 
 
Längst in kommer det en soffa som du kan bädda ut över bänkarna så tada så är det 180 säng i bobilen. Under sängen är det 90 cm brett så ALLA är välkomna att sova hos mig för den här bussen ska fyllas med kärlek och en discokula!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0