Fall innan du står

Jag började hoppa våren 2010. En god vän lärde mig göra en ollie någon vecka innan min första tävling, Black Bear open i Björkliden. Tyvärr så tog säsongen slut efter tävlingen. Jag blev lite för peppad och råkade krascha och fick en fraktur i revbenet och en muskelblödning i låret. Det var bara att snällt vänta på nästa års säsong som skulle bjuda på mer tid i luften. 
 
Idag har jag gjort en annan utmanning. Jag har just redigerat rörlig bild!
Detta är Skrattmusklers första redigerade film. Materialet är från 2011 en stormig dag i Björkliden när jag försöker lära mig hoppa. Alla är vi nybörjare någon gång!
 
Skrattmusklers första film
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0