Tack och adjö!

Tack för alla fina gratulationer igår. Det värmde verkligen. 
Dagens upplysning igår:
"Buenos Dias !!!
Todos los dias son buenos !!!
o no ?
Tu decides"
 
Att fylla 26 år ser jag som något väldigt fint. Jag har nu haft en tid på 26 år där jag har fått lära mig saker, haft roligt och lärt känna underbara människor. Så vi skålar för tiden som är relativ. 
 
Min dag igår hade jag äran att få fira tillsammans med Dimva och Smilla. Sedan for jag till jobbet och bjöd "gubbarna" på en hembakad kladdkaketårta.
 
Men den absolut bästa hälsningen fick jag av mina två systerdöttrar som sjung för mig, med lite hjälp från morsan!
 
Här är sången.
 
Tack så hemskt mycket. 
 
 
Idag började jag på rikigt att riva. Adjö till gamla inrednignen i husbilen. 
 
Såhär såg mitt rullande hem ut.
 
Men blir jag inte nöjd så är det bara att börja om! Det går så otroligt mycket fortare att riva än att bygga. 
 
Det är många timmars arbete som jag tog bort på en och samma förmiddag. 
Men det känns inte jobbigt alls. Dels har jag använt bobilen så mycket att tiden är "tillbakabetald". 
Sedan vet jag hur grym den kommer bli med nästa "möblering". 
 
Bara lite el och vägarna kvar. sen blir det att börja med version 2,0 av bobilen. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0