SkrattMuskler ska användas

 För sex år sedan fann jag kärleken till norra lapplands magiska fjäll, till mentaliteten och till det vita guldet. Det tog några år för mig att inse att jag hade hittat hem!
 
Men en rastlös själ i ett tryggt hem bäddar för ett sug efter utmanningar och äventyr. Tillsammans med en klick genusmedvetenhet Kunde det inte undgå mig att analysera den hobbyn jag älskar mest av allt, Åka Snowboard!
Det finns ett pepp från tjejer till tjejer bara en tjej kan ge.
Men det kan vara svårt att finna detta pepp då sällan tjejer syns särskillt mycket. 
 
Genom SkrattMuskler Vill jag peppa andra att finna glädjen på berget, i motorhuven, kring elden. Tillsammans med vänner bjuder jag upp till garv. 
 
Som en kick off så bjuder jag på falsk sång och mycket skrattmuskler. 
 
 https://youtu.be/U_AdfbR5PhE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0